Friday 9 April 2010

I have a date with Dr Tay

話左要搵個好醫生, 就搵個口碑好的. 名醫有好多, 但明醫難求. 終於問朋友refer左一個口碑極街的醫生, Dr Tay.

我想所有想過要就呢方面求醫的姊妹, 都應該有聽過Dr Tay的大名. 佢幫到唔少人成功懷孕, 仲要好有醫得, 態度好好, 令所有病人讚口不絕. 我朋友在佢advice下natural bingo, 最後連接生都搵埋Dr Tay, 開刀手勢好到不得了, 第二日已經可以落床. 據講, Dr Tay的診金係正常會, 唔會收得貴(雖然病人超多), 但如果搵佢接生會好貴, 原因係Dr Tay想留多 d 時間幫助不孕的病人. 我聽到呢度, 就已經覺得我要搵的醫生, 搵到了!

打電話去book, 姑娘即刻話最快係12月. 吓? 我以為半年點都有期, 點知要排八個月隊. 香港真係咁多不孕case? 點都好, 隊照排. 不過根據我朋友以佢身邊其他朋友的經驗, 好多時 d 女仔都排定隊先, 期間natural bingo左就會cancel booking (因為Dr Tay都唔會接), 到時就有機會提前.

keep my figures crossed

No comments: