Thursday 10 June 2010

1st consultation at 偉澤

有朋友以為我已經決定做treatment,所以去偉澤。其實我只係想,橫豎老公都要做sperm test,不如一次過consult埋2nd opinion,睇下佢地嘅advice係點。

驚死要等好耐,今朝約咗0800,真係返工都冇咁早。

周嘉係肧胎專家,佢聽完我個case之後advice,都係老公先做sperm test,因為咁至知到底係咩問題。佢話,今時今日,好多老公都係sperm有問題,因為對住部電腦的時間太長,又唔郁,仲成日著牛仔褲,呢啲都對sperm唔好,因為sperm對溫度好敏感,熱啲凍啲都唔得。我問佢,咁浸溫泉呢?問案係:梗係唔好啦,sauna都唔好!因為但凡溫度高過氣溫的水溫,都會殺精!OMG! 以後浸溫泉唔使預老公

做sperm test之前的二至六日要禁慾,但唔可以多過七日,否則好多都係dead sperm,咁影響result。呢度有個好處,攞到sperm之後,一個半小時內送到就ok!至少唔使喺廁所度搞,老公安樂晒

周嘉話,要視乎sperm test的result,如果ok,至考慮做iui,但iui的chance同natural conception一樣,係15%。但如果老公的丁丁唔靚,咁做iui都冇用,要做ivf,chance會有40-45%。所以,一切從sperm test開始!祝我好運!

No comments: