Tuesday 15 June 2010

十常八九

常言道: 人生不如意事十常八九. 我本身都睇得好化, 但如果令你事事不如意的, 是你的老公, 又該當如何?

從來我都知我老公算不上一個好老公, 沒有窩心的言語, 亦從來不會作出任何體貼的安排. 在他而言, 朝早叫你起身返工, 已經係皇恩浩蕩... 但近日佢在自己生意上的一連串事件, 連令我覺得, 眼前呢個人很不可愛... 我還是希望有天可以當個媽媽, 但若連夫妻間尚有問題, 我想, 還是先擱下一段時間, 會好一點.

所以, 呢個blog要暫停經營一段時間. 但我會繼續留意各位blog友的情況, 祝你們都早孕.

No comments: