Friday 23 July 2010

男人最難?

走過最低谷, 又要再上路.

整個六七月, 沒有心情理什麼排卵不排卵, 結果當然什麼也沒有. 開始覺得, 一而再的失敗沒有什麼大不了. 上帝就是要告訴我: 非勢力, 非財能, 主說靠我的靈成事!

但有一個task, 仍然outstanding, 就係我老公到今日仲未肯去做sperm test. 我唔明件事到底有幾難, 難得過個老婆日日食中藥, 個個星期去針灸十指痛歸心, 跟住月月失敗垂頭喪氣, 仲分分鐘要趕喺底線前上IUI/IVF列車?

我今朝同老公講, 我就算而家即刻preg得到, 生得出都已經37, 你係咪仲要再拖? 做個test唔使死人啫?!唔通真係要等到我40, 你先走去做test? 到時連IUI/IVF都唔使諗...

無奈, 不單純因為個男人不合作, 更是因為我洞見事情背後, 這個男人的軟弱和無能...

No comments: