Monday 5 September 2011

2nd IUI - 放精了

由IVF變了IUI,我沒有bad feeling。我深信神在帶領。
這個cycle,M來晚了兩天,感恩可以做treatment,但天父卻沒有講過是讓我做IVF啊!原來讓我做的是IUI!好似好多sisters咁講,平好多啊!

但我清楚知道,神讓我做IUI,也不等如IUI會成功啊!祂只是讓我做,我做了,結果由祂掌權。求天父讓我有一顆平安的心。



但過程中充滿感恩 ﹣

  • 今天能用的旦旦,應該至少有兩粒(第一次IUI時只有一粒!)
  • 老公的丁丁,進步了!
由去年第四季開始睇不育科,唔驗丁丁由自可,一驗真係弊家伙!三項重要指標冇一樣合格!但估唔到事隔一年,三項都進步了﹣

  • volume: 2.7 ml (>1.5ml)
  • motility (fast/moderate): 58% (>40%)
  • morphology: 5% (4%)
當然,morphology係用WHO在2010年的新標準,而好多醫生都話,按實戰經驗,morphology要去到8%左右至有機會natural conception。但點都好,今次實在係好大進步,無論喺motility 定 morphology,實在係今次treatment的一枝強心針!



跟住落嚟就等結果了。希望今次平平安安,能安靜等候結果!

No comments: