Friday 2 September 2011

2nd IVF - 上半場提早完場

出師不利! 今旦旦的反應好咗, day 5已經有5粒長緊旦旦, 但係... 有一粒太大食, 大得太快, 拋離了其他4粒旦旦. day 6再照, 大旦旦已經長到1.5cm, Dr Tay認為要改做IUI, 否則繼續打針, 取出能用的旦旦可能最多得兩粒...

我起初以為自己會好擔心, 好失望, 結果冇喎. 可能我真係明白咗, 一切都在上帝手裡面, 佢點帶領, 我就點行啦. 我同老公講: 天父今次俾我有機會做treatment, 冇話過係IVF, 亦冇話過會成功, 既然而家發展係咁, 就係咁囉 Gonal-F的分量由375iu轉做150iu.

如果唔再有意外, 咁就星期一放精. 不過, just in case呢幾日啲細旦旦追到上嚟, 而啲hormones又生生性性, 咁星期六再照時可以考慮再轉番做IVF.

No comments: