Wednesday 9 November 2011

11 week 1 day

等咗兩個星期,再見到小龍,已經有4.32cm,exactly係11 week 1 day的標準長度。

照的時候,意外地見到小龍喺度玩蜈蚣彈!真架,佢真係成個彈起咗,超搞笑。跟住又雙手雙腳一齊fing,fing fing下又將隻手擺上頭上便...我真係估唔到,咁快就見到佢動作多多!

Dr Tay仲專登放大咗佢嘅頭仔,見到眼窩,鼻骨同埋個口。我問Dr Tay,真係
鼻骨嚟架?佢話係呀,係初型。我聽到時,心裡覺得好似踏實咗一啲,因為一般人都話有鼻骨的BB,係唐BB的機會細啲。我唔知同而家照到嘅係咪講緊同一樣嘢,但心理上好似好過啲。

聽日就去贊育登記。Dr Tay千叮萬囑見到做OSCAR只係做一次好了,唔少人走去做多次,結果都搞到自己唔抽羊水唔安樂,因為兩次test總會有出入。佢話原來贊育係冇得做oscar的,要返去HKU做intergrated test,但就係喺12﹣13week時度頸皮,之後15week再去抽血。但做intergrated test要等result的話,我就趕唔切去養和交按金,所以都係按原定計劃去林勇行度oscar算。

仲有一星期,希望一切OK!

No comments: