Friday 28 October 2011

9 week 3 day

走到了9 week, 害喜的情況稍稍有改善, 每日只有兩段時間個胃比較唔舒服, 就係上午10-12時同下午5-7時左右. 奇怪, 一個唔規律的人develop出一個咁規律的pattern. 可能係小龍份人好有規律 也十分感恩, 至今一次都沒有嘔過... 雖然有時個胃辛苦到, 嘔咗出來其實會舒服啲, 但嘔唔出我又冇佢辦法

噚日再返去見醫生, 例牌之前擔心好幾日, 到底仲見唔見到小龍呢? 佢有冇長大呢? 好感恩, 小龍已經有2.4cm, 一切都按schedule發展緊 Dr Tay仲話: 你見唔見到佢喺度郁呀? 我隱隱約約見到佢喺度fing下fing下咁囉! 佢話: 係呀, 佢就係喺度fing下fing下囉! 我問Dr Tay: 係咪冇咗條尾架嘞? 佢話: 你當佢真係猿人進化咩, 邊有尾架 . 我心諗: 咁我睇啲video話胚胎初期條尾龍骨啱啱發展, 真係好似條尾咁架嘛....

每次見完ultra sound, 我一走入廁所就會忍唔住同小龍講: 小龍, 你好叻呀! 要繼續叻呀

由於我由7 week開始成日頭痛, 耳仔又成日塞, 上星期六走去睇番以前睇開果個中醫. 佢話我腸胃好差, 咁對個胎唔好, 仲話胎脈比較弱... 好彩佢意思唔係話bb有咩危險, 只係唔係好吸收到我啲營養咁解... 佢話我而家食的份量, 連我自己都未夠, 好難畀到bb... 但Dr Tay又話頭幾個月食唔到, 一磅都唔重都好正常, bb會吸我啲reserve (which I have too much and want very much that 小龍 would dry them up!!!!), 咁都已經好夠. anyway, 又係中西醫唔同說法. 但中醫開的藥, 真係幫我紓緩咗頭痛, 頭痛少咗, 耳仔都塞少咗. 所以我諗我都會keep住睇一排.

我到今日都未話畀屋企人知. 我啲close friends話, 驚我阿媽會嬲. 我都明白, 但我更加清楚我媽咪份人, 佢一定唔會嬲, 亦會明白我點解唔同佢講住. 我真係希望過埋oscar之後, make sure everything alright至話佢知, 等佢開開心心等做婆婆, 唔使我同一齊愁.

我阿媽真係超讚的! 我噚日食完晏發癲咁打畀佢話想飲酸辣湯, 佢二話不說就話, 我啱啱整完頭髮, 而家即刻去買料整畀你, 今晚拎畀你啦! 就係咁, 我噚晚帶咗兩大樽酸辣湯返屋企! 世上只有媽媽好啊!!!!

No comments: