Thursday 6 October 2011

6 week 2 day

踏入新階段,blog也是時候upgrade 了。希望不會為各為好朋友帶來太多麻煩

今日返到Dr Tay到,姑娘見我一到埗就想去廁所,截住我話畀我照先(因為要急急地至照得清楚),照完再等見醫生。

今次終於唔使照超陰,可以照肚。好快就見到子宮內的胎long。Dr Tay一路照一路話:我地今日達標架嘞,唔一定會見到心跳。我一早同自己講咗,見唔到閃閃唔好失望,最緊要胎long keep住長大,所以一直好緊張望住Dr Tay喺度左度右度...忽然間,Dr Tay話:你見唔見到呢到有一點白色,閃下閃下?Dr Tay邊伸手過嚟同我握手,邊恭喜我,我就仲喺度呆... 原來呢點就係閃閃了

奇妙嘅旅程就係咁開始了...

前面嘅路仲有好長,我仲有好多“大佬”要打!

嚟到呢一刻,我真係好感恩。因為我自已成就這一切的是神,不是靠我付出的任何努力。誰也沒有想過在IVF要call off,硬轉IUI的時候...在我剛轉工,忙到嘔電,仲要陪父母去旅行,繼續食魚生嘅時候... 在我還在籌算返新工之後幾時至可重新加入IVF大軍,還在擔心到時狀態只會比目前更差的時候,天父就為我成就了這件奇妙的事。

“生有時,死有時”,一切萬事萬物,在神裡都有定時,只是我們看不清。我們能做和該做的,就是繼續努力。只要唔放棄,總有一天會等到!

各位戰友,加油!我愛你們!

1 comment:

需要正能量的人 said...

Hi, I just randomly searched your post as I was quite down today.....I am having my first IVF and I just got 3 eggs. Then came across one of your post regarding similar situation. I am Christian as well. After reading your post, I feel better! Thank you so much!!! I hope I can stay positive and keep up my faith to God.