Monday 17 October 2011

7 week 6 day

十天過去,又是時候返去見Dr Tay。一般人兩星期見一次醫生,我要10日一次,因為Dr Tay話要穩陣啲喎。

成日都患得患失,好驚再照時搵唔番小龍,又或者小龍唔再長大... 啋啋啋,小龍好好,今日已經有1.58cm,合晒標準

我要繼續食安胎藥,同埋每五日打一針安胎針。Dr Tay話,應該打埋呢round就唔使再打。

另一個好消息係,Dr Tay幫我book到養和呀!我知道book 養和係要Dr Tay親自打去同養和的婦產科主管傾,至有機會攞到位的。Dr Tay話,一般養和肯畀位喺佢度做IVF的patient,其他的人就好難book到。我雖然係IVF同鄉會會員,但今次正好唔係IVF bingo, 所以我都預咗未必會book到。而家OK咗,我知道Dr Tay一定係為我花咗唔少時間同心力,真係好多謝佢

喺過去10日,我已經:

﹣ book埋QM(贊育),11月10日就去登記
﹣ book咗林勇行醫生11月18日(12 week 3 day) 照OSCAR
﹣ 預約咗陪月

雖然咁早約陪月好似好誇,但都係早啲好。呢個陪月係我朋友用過,大力推介。仲雖然會收訂confirm booking,但萬一有咩大吉利是 (啋啋啋),佢會還番晒所有訂金畀我。我覺得fair enough,就咁決定。回心一想,畀阿媽知道我用咁多錢請個陪月,實嚇屎佢。我細個時阿媽都有幫人湊BB,其實佢好好經驗,手勢好好,咩BB過佢手都唔會再喊,但阿媽真係年紀大了,加上呢幾年佢又斷過手又斷過腳,雖然已經好番晒,實在唔想佢操勞。更重要係,我唔想99同佢爭住湊,咁就大鑊了!所以都係用錢解決問題啦!

我諗住等過埋OSCAR之後,就去請工人了。而家工人又係好難請,分分鐘揀啱咗,一陣又呢樣又果樣又嚟唔到、一啲又臨出發大咗肚、一啲又話批唔到簽證...為免到時頻撲啦

希望之後都一切順順利利,最緊要係小龍要快高長大,健健康康!

No comments: