Friday 23 May 2014

求醫、求醫再求醫

上次小產過後, 本來以為自已一把年紀竟然能自然bingo, 第二次好快啦~
事實, 當然並不如此!

12月31日噩露基本流清, 1月休息了一個cycle, 仲去咗日本滑雪同自己打打氣. 2月努力了沒有成果. 3月再睇中醫, 朋友介紹了銅鑼灣一位名中醫, 說徐子淇都是她的client, 見就行office好方便就去了. 但藥費太貴, 每星期都要千五、六蚊. 我不是名媛, 睇唔起. 睇咗一個cycle, 不成功, 便成仁了....

又有另一個朋友介紹了中環的女中醫. 即管又試下啦, so far睇過個半月, 感覺身體真係catch up緊. 不過佢話我個腎仲差啲, 叫我補下添, 唔好心急住. 好過又咗之後有保唔住. 咁當然冇人想再小產, 所以乖乖食藥, 4月就當自己term break了.

到呢個月, 醫師會好咗好多, 但仲要等多陣. 而家集中補脾胃同埋肺經, 希望下個cycle可以開工了...

早兩個月望到身邊同期的大肚婆開始見肚, 心裡都有點不是味兒. 但上帝有祂最好的時間, 我就默然無聲, 安心靜候吧~

1 comment:

angelyam said...

我都是高齡呀, 我稔我同你一樣咁上下, 我都好希望快啲bingo,好希望自己可以搞掂, 畢竟我都做左2次ivf都唔成功. 反而系自己中左一次, 但又是令人失望的一次. 希望大家都可以好快又中啦.