Monday 31 May 2010

Ovulation

M小姐今早又準時到訪, 代表了第六個CYCLE的失敗, 亦代表了, 原來我的Ovulation 是在 next period 前的12-13天. 即是說, 原來我之前都計錯晒... 嘥咗五個cycles, so to speak...

今次, 終於勸服老公去做sperm test. 佢叫我幫佢安排. 本來之前睇開方幸生, 佢話叫我如偉澤做, 然後報告會send番俾佢. 但偉澤其實本身就係做生育輔助, 我係咪應該一次過喺偉澤度開file, 做埋其他test呢? 方醫生係好好, 但好主張自然. 自然當然好, 但i'm running out of time! 其實我只係打算做blood test, 知道自己卵巢功能是否正常, 黃體是否up to standard 咁啫...

有blogger話我知原來偉澤的1st consultation 是free of charge的, 我諗, 值得去見見醫生, 傾傾先

No comments: