Monday 8 November 2010

努力了一年的回顧

一年, 話長唔長, 但對於已經36歲的我而言, 卻真係話短唔短.

努力睇中醫睇左接近一年, 有咩成果呢?

  • cycle由26-27day 變成 27-28 day, 啱啱呢個cycle甚至係29-day... cycle長番少少, 代表我的黃體有改善, 高溫期長番d
  • period變成無血塊, 鮮紅色
  • period期間唔會特別攰, 特別唔舒服

加埋西醫的check-up, confirm我:

  • 兩邊輸卵管都係通
  • 卵巢亦冇大問題 (係左邊出現了些少aging的情況, 不過醫生話正常)
  • 每個cycle都有排卵
  • 子宮少少後屈, 不過唔影響生bb

雖然未bingo, 但上述improvements/findings都唔錯吖

除左physical的improvements, 最重要係同老公關係好左, 感情好左. 起初唔唔肯去check, 大家關係有時都幾"彊"; 到後期, 佢開始意識到我好努力, 做晒所有check-up, 最後發現係可能係佢問題多少少...而家佢好合作, 肯食supplements:

  • 善存 A to Zinc
  • Maca
  • 茄紅素

佢仲肯去睇中醫, 嚟緊下星期一, 就要開始佢針炙. 希望岑醫師幫到我地啦!

我亦斥資買入冬蟲夏草, 用埋食療配合, "盡地一煲", 務求喺12月底見Dr Tay前improve到佢丁丁... 到時聽埋Dr Tay的意見, 就要決定是否開始做IVF...

btw, 睇到八卦雜誌話李嘉欣係做IVM, 香港好似唔係好興, 有冇姊知呢? 成功機會又係咪真係比IVF高? 副作用係咪比IVF少? 好似仲平過IVF少少添... 有冇blogger知呢?

No comments: