Friday 19 November 2010

求舒緩壓力良方

這段日子, 各方面的事把我壓得透不過氣來!

首先是舅父病危, 情況太差, 香港的醫生不肯做一個極高風險的手術. 舅父由朋友轉介返左內地求醫... 一來擔心佢身體, 二來我對內地的醫療系統全無信心... 不過, 結果證明是我過慮了. 手術成功的完成了, 舅父也在ICU住了一星期之後, 剛轉回普通病房...而我, 就要每一兩個星期就請一日假跑回內地去看望他的情況. 雖然, 媽媽常說要返工就唔好去了, 但我堅持, 總覺得見多一次就一次, 因為舅父患的其實是末期cancer... 都唔知仲可以見多幾多次...

其次就是上司的調動. 一向"無為而治"的大老闆12月會調職, 調來的是一個令人風聞膽喪的超勤奮女子... 本來工作已經沉重得緊, 加埋一個極demanding的新老闆, 諗下都驚. 當然, 做好自己的工作, 也不用太擔心... 但工作關係呢家野, 好多時係人夾人, 唔夾的話可以死得好慘...

工作方面, 12月和1月本身就是高峰期, 期間至少有三個business trips, 加上做唔完的daily works... 所有野都要在農曆年前做妥... 我旗下的幾個"福祿壽"又幫唔到手(三個中有兩個係等退休的, 佢地唔搞事齋坐唔做我已經當幫忙; 另一個後生仔, 典型港孩, 乜都唔識, 教到我斷氣 ...). 再加上, 1月又要內部重組, 我要take up更多好challenging的duties, 出trip的次數只會有增無減... 哎...

凈係呢幾樣野, 已經壓死我. 再加埋生仔呢個大大難題... 我就快崩潰.

呢幾日感冒, 食完感冒藥本應瞓到死豬咁... 但我呢排晚晚都瞓唔到, 每一兩個鐘頭就醒一次, 仲要每次瞓返都發唔同夢. 一時發下工作, 一時夢見新老闆, 一時又出咗trip, 一時喺度諗到底做IVF定IUI好? 一時又發夢, 唔單止兩個close friends最近都公布有喜3-4個月(呢單係堅), 連兩個估佢唔到朋友, 都話有左, 仲要下個月就生得添 (呢單係發夢啦~)...

各位姊妹, 我就快癲... 點好呀? 救命呀~

No comments: