Thursday 9 December 2010

令人煩厭的period

小姐遲到了足足三天... 起初還以為會有奇跡, 但奇跡還沒有出現, M小姐就施施然的蒲頭...
在她遲到的這幾天裡, 身體出現了奇怪的變化, 除早餐以外, 其他時間都冇胃口, 食魚旦米都只能夠食到半碗, 連肚餓的感覺也沒有... 每晚到十點, 又會開始覺得想嘔... 我一直同自己講, 應該係腸胃出左問題, 唔會係bingo (因為想manage自己的expectation, 無期望就無失望); 但同時間, 又點會唔諗... 當然, 今朝見紅後, 心裡又有一陣子的失落...

哎... period呢家野真係好煩. 舊年呢個時候, period變左26-day cycle, 但個個月準時, 我又嫌個cycle短得滯; 到得而家食中藥加針炙, period慢慢長番, 但又個個月都會差一兩日, 失晒預算. 希望只係因為調經的過程"尚在進行中", 未穩定, 所以至每次長短都有出入啦... 如果唔係, 我又要開始煩了...

仲有10日, 就見Dr.Tay. 早幾日仲擔心, 會唔會咁好彩bingo到, 跟住冇得睇Dr.Tay, 話晒我排左期成9個月... 而家... 哎, 唯有安慰自己我同阿Tay應該係好有緣 希望阿Tay真係會幫到我

No comments: