Thursday 16 December 2010

可愛的Dr Tay

今日終於見到百聞不如一見的Dr Tay, 等佢9個月,都唔係白等嘅
 
一入到房,佢問我想佢點幫我 好直接 but I like

我將我個case好簡單咁同佢講,我話我try luck已經try夠,係時候take action。佢話真係try夠了,又話,一般醫生睇完老公的seman analysis報告,都會直接叫我地proceed to IVF, 因為IUI的成功機會太低。不過,佢話我仲未算真係好“高齡”...

我: “醫生,我都36囉喎,過埋年就37囉喎!”

Tay: “39/40就直接做IVF,唔好嘥時間,你仲可以試一兩次IUI;不過,都要睇你夠唔夠貨(egg) ..."

我: ...

Tay: “點解之前冇check過hormones?"

我: "之前兩個醫生都話我個record一路都唔錯,唔使check住喎!”

Tay: "唏,講咩都冇用,數字最實際。"

跟住入去照ultra sound,先照肚,再照陰道。

在未講result前,必須講佢手勢一流!係我照咁多次超陰的醫生中,最唔會整到我唔舒服嘅一個

好,講番結果。佢話我"唔算特別impressive。"

我: “咁即係點?”

Tay: "有啲人一照就滿晒,有啲人搵得好辛苦至搵到一粒,你嘅就good enough for having babies 啦。” (我心諗,大哥,我嚟M都嚟咗25年,唔係仲有大把貨咁勁嘛?! 如果係,咪有排都唔使指意收經! 何況,之前Dr Chow都話我已經開始有signs of aging,我又唔會expect我仲有大把貨

咁都放心啲 其實阿Tay份人講野都幾搞笑,令我好輕鬆。心情好,自然對佢有多啲信心

我其實好擔心做一次IUI先會好嘥,明知機會咁低,又要打咁多針藥。不過佢話,試過偶然有一兩個case(s), morphology得1%,做IUI都搞得掂。當然,呢啲係個別個案,但唔試過唔知係咪真係唔work。既然我地未做過,可以試。但喺過程入邊,佢會同我驗埋hormones,老公就交丁丁時再驗一次。如果出嚟嘅數字唔靚,就唔好再嘥時間試第二次IUI,直接喺之後個cycle轉做IVF。

我覺得咁嘅advice fair enough。

我問佢,可唔可以唔自已打針,返診所打或者去醫院打呀(我住得好近養和)。點知佢話,我100%病人都係自已打架喎,最多好似蚊咬咁,跟住自已demo咗一次畀我睇。佢枝針槍係㩒掣的,唔使自已插入皮膚,又唔使自已“擠”啲藥水,睇落好似容易好多。咁都好啲,冇咁驚

我地臨離開Dr Tay間房之前,阿Tay話:“希望我幫到你地啦!”

我: "你實幫到我架喎,差在遲早之嘛!”

阿Tay都surprised by我嘅回應,笑咗 跟住答我:"係架!”

唔知點解,見完佢,成個人好輕鬆,腳步都輕啲。我仲不停同老公講,我好鍾意呢個醫生喎!老公唔明我乜解究咁like阿Tay,不過我鍾意佢,就搵佢做treatment 啦!

我成日覺得,有信心至會成功。至於點解我對阿Tay咁有信心,我都唔識講,可能因為受我朋友影響。我聽佢講阿Tay嘅事聽咗兩年,入咗腦啩!

點都好,好嘅開始係成功嘅一半!2011年就係我迎接BB嘅一年!我要加油!

各位bloggers,祝我順利呀!

1 comment:

Unknown said...

Dr Tay 係一個非常nice 既醫生,佢唔單止手勢好,仲充滿正能量。我8年前第一見Dr Tay, 當中 treatment 雖然係有失敗,但佢都係充滿正能量。
最後我IVF 有個女,而家6 歲了,仲係Dr Tay 接生既tim. 我同先生都好多謝Dr Tay

希望你黎緊既 treatment 順利!