Thursday 16 December 2010

有時候, 原來不想真正領會何謂公平...

在一而再嘗試失敗之後, 我常常安慰自己 (包括朋友) 說: 天父是公平的, 只係我在這一段日子太focus自己的困難, 看不到別人的難處... 別人或許想生就生, 但也trade off了很多很多... 每個人都有一個故事.

真係, 我深信每人都有每人的難處, 只係難處出現在甚麼時候和如何出現...

我的好朋友, 是一個"話生就生"的幸運媽咪. 第一胎試了兩個月, 第二胎一take搞掂...一仔一女, 幸福美滿 如今長女已經快入小學, 幼子也都準備入kindergarten. 長女跟媽媽的性格很像很像, 阿仔就較沉默, 比爸爸的性格更加沉默. 在朋友的聚會中, 也不難發覺仔仔唔多講野, 亦唔同小朋友玩, 凈係鍾意同老竇玩. 讀左nursery 幾個月, 不認不認還需認, 仔仔可能有點"不同". 終於鼓起最大勇氣去找專家, 結果證實係中度自閉

今朝知道呢件事後, 心情好差... 我明白這就是人生, 但人生有些功課, 實在令人窒息...

但我仍然相信, 上帝給我的試鍊, 不會是過於我們所能承受的. 作為朋友的好朋友和仔仔的契媽, 我只能默默為他們禱告, 陪他們走過日後每段艱難的路...

阿仔, 就算你真係"與眾不同", 契媽還是一樣愛你

No comments: