Tuesday 4 January 2011

1st IUI cycle - 第一針 (day 3)

M小姐比預期早左5日, 可能因為我12月飛得太多 (足足飛左半個月呀~)... 希望唔係功能性問題啦

因為M小姐早到, IUI也就早左開始. 噚日day 3, 見左Dr. Tay, 晚上終於打左第一針.

之前我一直問老公, 要自己打針囉喎, 緊唔緊張呀? 佢畀左問到煩 感謝神, 打針好順利. 可能我針炙開, 加上我肚皮皮大肉厚, 基本上我完全唔痛 (touch wood ).

由於係第一次, Dr Tay話"唔知我咩反應", 所以呢5日都係打中等份量, 每日112.5ml Gonal F. 藥水佢地溝好晒, 返屋企凈係上針同打針就ok.

星期六再返去見阿Tay, 睇下進度如何.

月尾要同家人去旅行, 仲plan緊去滑雪添 唔知到時使唔使臨時變陣, 改行程呢

No comments: