Sunday 9 January 2011

1st IUI cycle - day 8

打咗五日針,今日返去見Dr Tay。照到左右每邊各有一粒,但左邊的大啲,阿Tay話睇怕都係靠佢。不過佢都話,做IUI只係求一至兩粒好嘅卵,所以有咁嘅效果己經gd enough。Day 11再返去,睇下either day 12 or 13放精。
今日睇埋day 3的驗血報告,FSH好似偏高啊

FSH: 8.3 IU/L
LH: 3.6 IU/L
E2: 110 pmol/L
Prolactin: 6.9 ug/L

阿Tay講說話好positive同埋好小心,佢唔會令我擔心。一過都話我今個cycle的performance都比上個cycle第一次睇佢時好。望係咁望啦!不過佢都話,我嘅FSH喺我嘅年紀嚟講,喺upper limit度。所以初步睇嚟,都認為我做完呢次IUI之後,下次要積極考慮做IVF了。之但係,都仲要睇埋老公的seman analysis result;但佢嘅condition一般嚟講唔會有好大轉變。相反,女性的年齡因素就影響好大。

我返嚟再check過所謂正常的FSH水平。外國醫院話唔好高過10.2就OK,wikipedia話唔過9都冇乜問題。但睇番啲bloggers話仁安畀的reference係below 7.90。可能就係咁已經proof到,我卵巢功能的確麻麻地。

當然,我都知道好多cases,FSH好高都可以成功。始終,懷孕嘅嘢唔係睇單一因素。我又唔會真係好擔心。上帝要畀嘅,佢總有辦法畀。我身邊就已經有一位朋友,未結婚已confirmed係不育的,結果結婚三個月就有咗,而家BB都讀幼稚園了

其實我自己都打算,今次唔成功的話,下一round就直接做IVF了。橫掂都要打針,不如谷多啲卵,做成功機會高啲嘅IVF。不過2月阿Tay放假,最快3月至做得。萬一3月嘅期miss咗,我就要等5月了,因為4月超忙!我都好希望我忙埋呢個月,過年可以休養生息一下。工作壓力太大,唔好話生仔,連hormones都亂晒!

No comments: