Wednesday 12 January 2011

1st IUI cycle - day 11 & 12

噚日day 11, 返左去Dr Tay度再照. 大旦已經有17.xxmm, 細旦都有13.xxmm. 大旦一定ok, 細旦就要睇佢呢兩日生唔生性, 長得快可能有兩粒

我問Dr Tay, 我係咪對啲針藥反應麻麻呢? 我問我點解咁問. 我話, 咁平時唔打針都有一粒大旦, 而家打左針都未谷得成第二粒旦喎...

佢話: 你梗係睇得人地的case多, 見到人地有3-4粒, 所以咁諗!

(我心諗, 都係架, 好似蝕底左咁嘛)

佢話: 數據反映多旦同少旦的success rate冇乜分別, 既然係咁, 做乜打咁多藥? 始終都係藥嘛! 如果我要谷咁多旦, 咁就做IVF啦!

他又解釋, 好多人以為IUI同IVF差不多, 只係打針的份量唔同. 佢話其實IUI同IVF係完全兩件事, 做法好唔同.

day 11晚打埋最後一針gonal F. 呢個cycle一共打左9針.

day 12一早就打破卵針. Dr Tay講明呢針好痛, 叫我㩒左針槍之後, 要做20下至可以放(平時數10下). 佢話, 你要死頂呀, 唔好見痛就抽番出來呀... 佢仲要做埋動作喺度扮, 真係笑c我!

我睇下姑娘畀我藥水, 份量同平時五日course打的份量差不多, 甚至多些. 今朝打時候, 幾乎填滿晒成個針筒, 有成800咁多呀~ 打落去果下同平時一樣, 但係數到第8下時, 已經"好痛呀~", 去到第12-13已經開始標眼水... 老公第一次發現, 原來做treatment真係好辛苦架...

聽日就要放精, 希望老公的丁丁生生性性. 今晚諗住盡地一煲, 燉多次冬虫草海參湯過佢補一補

No comments: