Friday 4 May 2012

36w2d

昨天返健康院例行檢查, 告知醫生我近日半夜經常m痛, 平均個零鐘頭痛醒一次. 醫生說, 是我的子宮開始活躍, 有機會好快生, 不過我已經36w, 就算作動都唔使擔心, 都唔會有咩大問題. 但已嚇得我的心涼了一截 我爸仲喺醫院, 小龍又偏瘦, 好快出嚟? 唔係嘛? 唔好啩!

即刻打返Dr Tay度, yvonne叫我即晚返去check check. Dr Tay一聽到就叫我唔使擔心, 假宮縮話唔痛都係呃你, 好多人都痛, 仲會愈嚟愈痛. 佢話只要唔係愈嚟愈密同愈嚟愈regular就唔使擔心. 再去照ultra sound, 小龍瞓得好冧, 兩隻手仔一隻掩住左邊眼, 一隻遮住右邊面仔, 都唔知想點.

我最擔心佢重量問題, Dr Tay話佢呢10日好乖, 大隻咗好多, 重咗1.5磅! 由10日前的5磅7安士, 長到而家3.2kg, 即7磅多少少接近7磅1安士. 肚圍已經追番啱周數, 大脾長度長咗一周. 由於小龍腳長的緣故, 所以可能會估多咗重量, 出世時要預打番個折. 不過照咁睇, 小龍如果準時39w出世的話, 應該都有7磅重. 我個心即刻安樂晒

今朝再上磅, 個人終於重番少少, 由懷孕至今一共重咗14.5磅(過去10日, 靠隔晚食花膠燉鮮奶, 終於追番1.5磅!). 返工時望住自己個咁細的肚, 都真係覺得好神奇. 點解咁細個肚可以載住一個7磅重的人仔喺入邊? 佢仲會同你打招呼, 又會打泰拳同kick boxing, 仲成日打"思抑"... 上帝造人真係好奇妙. 我深信天父已在看顧尚在母腹中的小龍.

老公前日開始感冒, 噚日我終於中招了... 喉嚨發炎, 鼻又塞晒. 但老闆今日啱啱出完trip返嚟, 有好多嘢要同佢follow-up, 頂硬上照返工啦. 希望下晝開埋個會可以閃人返屋企休息. 我實在唔想病

No comments: