Tuesday 29 May 2012

美麗的七天

朋友都說在醫院的日子,對BB的印象最好。這句話是千真萬確的。

在醫院,定時定候去餵BB,換片/BB喊/唔肯瞓...全部你都睇唔到。你凈係會見到一個對著你用可愛小臉來要奶的BB。一切,當然美好...


小龍出生後,Dr Tay用了一個小時去縫傷口。真係慢工出細貨,他的手勢好到不得了。
返到病房依然清醒,見到家人,個個都見過BB了。那時他還未沖涼,醜醜樣樣的。
上月才中過風的外公,因為在同一間醫院,急不及待就坐輪椅上嚟要見小龍。意料不及的是,外公一見到小龍就喊起上嚟。坦白說,我們一家人相處了幾十年,也沒有見過我爸流眼淚。今次,是第一次。可能是小龍和他之間的生命的連繫,觸動了他的情緒。往後他好幾次再見小龍,都是激動得又哭起來...

用半麻一點也不累,幾乎沒有休息的需要。親友一個接一個到來,也沒有機會跟他們詳談。到傍晚,姑娘第一次將洗乾凈白白的小龍帶到我身邊讓我餵奶... 那種感覺還是很陌生,但把這個小人兒擁在懷中,實在說不出的感恩。



往後的幾天,每天都是跟時間表breastfeed。感激小龍沒有嫌棄還未上奶的媽媽,看準乳頭還是賣力的啜啜啜....就係因為佢幫得手,所以第三天晚上就上奶了!

第三天:食完奶昏迷了的小龍(開始收水,臉顩還是脹脹的)



第四天:收完水的等食小龍 ﹣﹣ 雙眼皮出來了


但噩夢隨之出現。第四天,早上還好好的,到傍晚覺得胸部十分脹痛,而家結了很多很實很多的硬塊。我自己幫自己按摩的效用不太,借了醫院的奶泵也泵不出來(姑娘話漲到實晒的話係泵唔出的)...唔出唔入的感覺好難受。想起約好了的lactation consultant說過今晚會來醫院(但之前幾晚都太夜,輪不到我),就發個信息請她務必來幫我通一下乳線)...一直沒有回覆,我也不寄厚望。當時還未知道情況有幾差...

半夜過後,平時只會嫌病房熱嘅我,突然發起冷,還打冷顫,顫了多久也不知道,連按鐘叫姑娘的力也沒有。那時護士長走進來(平時一定唔會半夜走入嚟的),原來我約的lactation consultant話佢啱啱收工,可以過嚟睇我,打去護士站問我瞓咗未... 我又估唔到醫院咁配合,可以半夜都俾人入嚟做treatment。但感謝他們的配合,也更多謝mrs chee的幫忙,佢半夜點幾鐘嚟到,幫我按到三點幾,解決了最迫切的問題... 翌日我見到Dr Tay時話俾佢聽,佢話好彩"you got a right person to help out, 否則已經發緊高燒“...

第六天拆線時,我望著傷口,不禁嘩然!點解個樣口可以咁靚?我凈係見到一條線,連縫針的痕跡也看不到!我忍唔住口花花咁讚Dr Tay,”你好堅呀!連線都睇唔到,仲要拆線完全唔痛喎!“

多謝他們的幫忙,我順利在醫院過了六天。

也多得小龍,媽媽呢世人收得最多花和hamper就係喺醫院的呢幾日

出院回家去,但朋友們都說我幫小龍著得太多衫,搞到變咗小雪人

No comments: