Sunday 20 May 2012

母親節的意外驚喜

睇到個標題,聰明嘅你一定已經估到,小龍已經出咗世了。

本來約好39wk,22/5開刀,但小龍自己揀日子,母親節13/5出世了!

12/5上午在努力進行最後的家居改善工程。忙了一朝,中午發現自己流啡。打去Dr Tay診所,姑娘話未得住,但如果見多咗紅或者穿水或者開始痛就要再call,期間要bed rest,跟住的一個星期都唔可以返工(本來返工返到18/5)。

13/5零晨,見少少紅,不過都唔係多。半夜開始有contraction,用iphone app記錄,有時會8-10分鐘contract一次,痛就唔算好痛,持續一個鐘頭,之後兩三個鐘又冇咗。到零晨四點幾,又見有少少啡,無耐又開始contraction,又係8-10分鐘一次,比對上一round稍為痛少少,但都唔算好痛,又係持續個零鐘,之後又冇。我等到八點幾至call Dr Tay(實在唔想佢星期日都咁辛苦),點知佢已經喺養和做緊手術,佢聽唔到電話,交咗俾麻醉科黎醫生聽。黎醫生話,睇怕我都係作動,叫我即刻入院。

九點度去到養和check in, 姑娘話我都唔係好痛,可能唔使今日生。我話見咗Dr Tay至算啦~ 姑娘安排我上房,就撞到Dr Tay。佢叫我駁機先,佢食完早餐返嚟check。十點度,Dr Tay返嚟話,我真係作動,而且在20分鐘內已經有一次deep contraction。我話我唔係好痛咋喎!其實我心裡實在想小龍多留一會。不過Dr Tay話,都係要開刀架嘞,就安排手術室。10點半confirm開刀,轉頭覆番話1130可以開。姑娘幫我用極速準備,包括抽血,換衫等等,仲要食定啲藥。叫老公俾水我送藥,佢猛咁叫我睇熱,原來佢真係斟杯熱水過我囉!邊有可能食到啫!姑娘都忍唔住笑,仲要同後嚟加入幫手推手術床的姑娘講。更搞笑嘅係,當所有人ready去手術室時,姑娘唔敢行,因為我老公仲喺度食緊早餐!!姑娘都頂唔順,就話不如你晏啲自己落去?我老公至放低佢碗火腿通粉

其實我知佢緊張,佢愈緊張愈會慢,但真係激死

去到手術室,一切快到好似發緊夢咁。我心裡一直掛念喺肚裡的小龍。我實在實在好想佢可以多留在我肚裡一會,可惜...

見到Dr Tay,心情放鬆了。我同佢講,我唔係好捨得佢咁早離開我...Dr Tay望住我笑一笑,話好快會見到BB

打半麻醉針係最驚,但比想像中冇咁恐怖,只係大住個肚要屈身俾佢打針實在有啲難度。

打好麻醉藥,老公就入嚟了。佢suppose要坐喺我隔離,唔睇得手術過程。但條友超興奮,死要企起身睇。Dr Tay話,你驚唔驚架?佢話我唔驚架!Dr Tay就同佢講,你咪暈呀下!黎醫生就將塊手術布放低啲,我老公可以睇到成個手術過程,興奮到唔記得入嚟係要陪老婆,要我出聲話我個人開始震佢至拖住我隻手

當Dr Tay喺我肚度搵緊落刀位置,我好記得小龍又大力咁踢咗一下。佢可能係同我講,媽咪,我出嚟見你嘞!但我心裡就喺度諗:媽咪好鍾意你喺我肚入邊呀...

係最後一次小龍在我肚內的互動。我要好好記低呢個感覺。

幾分鐘後,小龍就出世了...


多謝小龍。這是人生中可一不可再的母親節。

望住呢個人仔,回想佢由一粒肉眼見唔到的小豆豆,一日一日咁喺新嘅恩典下,發展成我眼前的小龍。我實在無限感恩。若不是天父顧念我們,我們不會有小龍。


我真係好懷念小龍喺我肚入邊嘅日子。寫呢篇blog時,望住熟睡的小龍,眼淚不停流... 我好喜歡我眼前的小龍,但都好掛住喺我肚入邊的小龍。我知道,他們倆會好快合而為一,成為我生命裡唯一一個頭生的兒子,Samuel。

1 comment:

funnywong said...

十分感謝你的無私分享,我已經看晒你所有分享,真係好感動,做媽媽好偉大,我都係Dr.Tay的病人,佢真係好好,好有醫德的一位專科醫生呀!