Wednesday 23 March 2011

4月定7月開始好呢?

今日上QM聽埋講坐,再見埋Prof Ho。姑娘畀期我話6月可以開始喺QM做IVF,budget都要預6-7萬。話就話6月,但係5月嚟M要由day 21開始噴鼻,噴到6月嚟M至開始打針。因為我係月尾嚟M的,即係話真係要取卵同放胎,已經係7月嘅事。

我本來係預呢個月嚟M就搵Dr Tay開始做treatment的。M小姐早到咗1.5 day,即係話,如果照去馬的話,過兩個禮拜就做取卵同放胎。

老公今次都有去。見完醫生之後,佢話不如等6月喺QM度開始?原因係如果我第一次搵Dr Tay唔成功而又有雪胎的話,照計5月的cycle就可以用自然cycle放雪胎。但如果到時又夠期去QM的話,就要啲雪胎“再雪一會”。加上我有機會未來幾個月轉工,到時唔再係公務員,就連喺QM做IVF可以save的機會 (雖然只係慳幾千蚊咁大把) 都冇埋...

我自已心裡就想愈快開始愈好。加上而家嘅工作,忙到有點變態。難得計得到呢四個星期我都唔使出差,可以安心喺香港做treatment。我好驚拖到去6/7月,到時又唔知搞乜,失驚無神要出差,咁又係白等... 不過,喺QM做真係平啲,我又可以多幾個月儲下錢先,就唔使咁緊張...

唉,好難諗!拜託各位畀啲意見我!

btw, 老公又再驗咗丁丁,今次又有奇蹟!morphology竟然大躍進,升到10%!!!! 我聽到professor講時差啲以為自已聽錯!不過今次嘅motility就差咗,得番17% (1月時驗有30%),唔知關唔關佢呢兩個月懶咗食supplement事 (但我有keep住久唔久燉冬虫草過佢飲)? Anyway,又係一個surprise! 希望之後嘅treatment一路都有good luck!

No comments: