Saturday 26 March 2011

踏上征途

決定了,就勇往直前!

今日day 2,返咗Dr Tay度,驗咗血,可以開始IVF。照超陰時,Dr Tay見到有一邊卵巢有3個小卵泡;其實照另一邊時我也隱約見到有一兩個,不過醫生冇講,我亦唔知係唔係

照完我問Dr Tay,今次係咪好過上次做IUI時(當時Day 3返去照,兩邊卵巢空空如也!)。佢話好咗,但估計我都唔會排到太多卵。佢一般唔希望太多,10粒上下就好了。佢估計我應該少過10粒,不過希望我會有多過5/6粒。我話:好啦,我用念力同你配合啦!佢呆咗一呆,望住我我話,咁我控制唔到自已排幾多卵架嘛,唯有用念力同你配合囉

今晚就開始打375iu Gonal-F,要自已溝藥。希望一切順順利利,唔好搞到上次咁(上次做IUI最後一早時老公玩到針都攣埋!)

如果順利,星期三開始要加埋抑制排卵針,跟住下星期三或四就會係抽卵的大日子!

今日一個好朋友打嚟(就係佢介紹我去睇Dr Tay的),準備追第二個的佢,試咗幾個月都未得。卒之捉老公返去一齊見醫生,驗完丁丁出嚟, morphology得1%佢有啲激動。不過時間真係唔等人,年過35,唔好話女人,男人的狀態都可能差好遠,尤其係少運動加上工作壓力大果啲。佢已經有一個好可愛的囡囡,唔會考慮IVF,但就想試試IUI。我就話,既然係試IUI,咁不如畀一兩個月時間老公進下補,可能丁丁有改善?我將我畀老公食嘅supplements話晒畀佢知,希望佢有用。最緊要係,希望大家一齊bingo,一齊做媽媽!

No comments: