Wednesday 30 March 2011

IVF - day 6

打咗四日針,反應都係麻麻地,只得三粒大、一粒中。仲有5粒好細,但似乎唔係好受藥。可能到下星期三抽卵,都係得3﹣4粒。
 
我要祈求神蹟。

記得幾個月前返教會聽有關人工科技的講座時,講員講到IVF的道德問題。用IVF解決不育不是問題;而係,多出來的胚胎日後點處置?因為在神眼中,這已是生命。當時我心裡有個微小的禱告,說:日後如果真係要做IVF,希望胚胎夠就好了,不要太多,我不想到時心裡作難,要處理多餘的胚胎... 可能真係一語成讖。但如果真係咁,胚胎唔多但夠用,這絕對是件好事。但少信的人總是多疑,擔心卵唔夠,抽出來又可能係空心,就算有卵都未必可以受精,受精之後又未必發育得好,放入身體後又未必可以順利著床,著了床也不等如可以順利成長至足月... 簡單說,少信將我擊倒了。

說實在的,再positive的我去到這一刻,心裡確實很擔心,尤其經濟上的壓力。做一次IVF還好,如果冇雪胎,每隔一個月要使成十萬蚊嚟重覆一次,真係頂唔順。我頭先臨走同Dr Tay講,如果真係搞成咁,睇怕要賣車至有錢做

Dr Tay還是十分positive,佢話只要個病人想博,就算得一粒佢都會同個病人博,因為結果只有God knows。佢話之前有個patient, 年紀比我細,IVF高我好多,到抽嘅時候都係得兩粒,仲要得一粒係空心。但用凈底唯一嘅一粒去博,畀佢博到個女。所以博同唔博,係病人嘅決定,只係病人想博,佢一定同佢博,因為唔博連凈係嘅chance都冇埋。

我明白,亦深知道喺咁嘅情況下,轉IUI都唔係一個option。因為我的情況, very likely係會愈嚟愈差、愈嚟愈少。今次我點都會撐落去。

所以,真係要祈求神蹟。

以往會安慰人,少都唔怕,好嘅一粒就夠。不過再positive嘅人,到呢一刻都會潰敗。

當然,我知道我要stay positive,否則啲旦旦可能更唔聽話。我要用堅強的意志捱落去,希望旦旦感應到,畀啲好反應我!

後記:Dr Tay頭先打嚟話聽日起要加多隻藥,唔知係咩藥呢?

No comments: