Wednesday 16 March 2011

人算不如神算 (二)

三月沒有開始IVF, 因為呢個月工作太忙. 也慶幸沒有勉強開始到, 因為實在忙到嘔, 壓力極大, 仲要開埋通宵... 如果真係勉強要做, 果日就係開完通宵之後趕去醫院抽卵... 當然, 我事前冇估計過要開通宵的... 所以呢, 都話人算不如神算

冇開始做IVF, 就如期到了QM見Prof Ho. 以為要等好耐, 點知又ok喎! 約了兩點半, 去到姑娘做咗basicbackground search 同檢查後, 3:15pm就見到醫生. 初初見到佢, 覺得好似年紀好大咁. 可能因為佢有啲陀背啦 (或者係好嚴重寒背!), 縮縮下咁, 好以為佢好老. 但佢真係一個好有經驗好醫生, 檢查的手勢好好.

佢診斷都差不多, 大致都係覺得我冇大問題, 但老公的丁丁唔理想, 加上我已經37(係呀, 已經37了), 都係做IVF. 佢仲好似擔心我唔接受, 喺度勸我. 我話, 其實我預咗.

以為做公務員排私家隊冇著數, 原來都唔係! 入院同驗血呢啲, 因為係QMservice, 所以我唔使畀錢! 但其他做treatment, 因為係HKU medic條數, 就同大家一樣照畀囉. 佢叫我預六至七萬, 但我會比其他人平幾錢蚊咁囉 不過QM就唔會主動做ICSI, 除非啲精子真係好唔得... 我有少少擔心會影響咗fertilize機會

約咗3月24號返去聽講座, 聽完再見醫生就可以決定幾時開始. 我估我會排後少少, 因為想搵Dr Tay喺養和做咗第一次先. 如果Dr Tay度4月可以開始, 咁我排QM7/8月O唔OK呢?

No comments: