Tuesday 6 March 2012

28w - 水腫

終於, 踏入3rd trimester. 距離小龍出世, 仲有唔夠90日... 忽然之間, 覺得時間過得好快.

1st trimester想時間走得快點, 但時針分針偏偏好似食咗豬油咁, 左望右望都未過...

2nd trimester真係honeymoon period, 好似變番未有bb咁, 好精神, 做乜都得. 個個weekend喺度整嘢食, 又開始幫小龍shopping...

但由6個半月開始, energy level 就慢慢走下坡... 之後只會更攰... 睇怕又要回覆每個weekend要預留時間瞓晏覺的日子

由26週開始就出現水腫. 我本身係易水腫的人, 但見之前一路都好地地, 以為ok啦. 點知26週起, 有日著番起一對啱啱有咗時買的平底鞋, 竟然覺得窄同埋腳背的青根唔見晒, 我就知道出事了... 去到上產前班, 第一堂就教老公點同老婆按摩, 個導師一望到我對腳就話: 嘩, 你開始腫囉, 要按多啲嘞!

老公聽到, 好乖咁幫我按咗幾次, 水腫真係消咗, 磅數都跌咗三磅.

但有人躲懶, 冇按個幾星期, 水腫又返嚟嘞 明明星期六上過磅, 事隔三日今朝再上磅, 竟然差咗1.8kg??? 點食都冇可能3日重4磅啩???? 望下對腳, 又嚟料!



青根無晒不特止, 連腳眼都冇埋咁滯

唯有叫老公按密啲. 星期四返健康院產檢時問下醫生可以點搞先!

呢張係我上星期影的肚肚相. 去到27周至有個見得人少少的肚肚


No comments: