Monday 26 March 2012

30w6d - 血拼第二擊

一路話唔買咁多衫俾小龍,因為好快唔啱著,加上有好多朋友啲BB啱啱好大小龍一年左右,啲舊衫會過比我。

但係做媽媽嘅,本身就鍾意買衫,而家就會將購物慾,發揮晒喺個仔身上...誰叫carter's一而再減價?我實在抵受唔住誘惑



係好多,咁又唔係全部for new born嘅




左上角的是簿身包被,但買咗返嚟至發覺好似唔係好夠簿。如果洗完水都發覺唔OK,可能要買過幾張簿啲嘅summer用。旁邊bearbear同duckduck係沖涼用大毛巾,用嚟包住BB上水的。

中間果行第一包係換片墊cover...本來我以為係換片墊,買咗返嚟至知係得個cover(online shopping有時就係咁),而家又要買過換片墊!
中間兩包係mides買的和尚袍同兩用長袍。本來覺得美棉的實在好soft,但個價錢太靚,實在唔捨得。其實mides的全棉衫仔本身質地已經好好,就慳番啲啦
右邊粉藍色的是comme ca 的連身衣,帽仔,袜仔同埋口水肩,又係趁半價時候買的!將會係小龍出院時著的戰衣。我買咗3-6mths的,希望小龍真係大隻啲,否則唔啱著,就要改旁便啡色小馬騮的套裝,0-3mths的

前方三件分別係fleece睡袋同連身衣。carter's大減價US$6一件,實在唔買唔得,留番冬天著。

右上角的那些...係24個月至著的...抵買嘛,橫掂都要寄,咪買埋囉




左上角是12個月的.... (呢個阿媽真係好似有啲變態,咁早買定!)

旁邊兩個奶咀夾,實在太可愛,唔買唔得!
右上角是兩張fleece 被仔,一厚一簿,冬天唔使再買。
仲有一啲burp cloths,係等BB過一兩個月條頸仔硬少少可以直抱時,墊住膊頭等佢唔使“損”我地件衫,同埋掃風時用的。仲有口水肩啦,手套仔啦,同兩對鞋仔(出街見人的話,有對鞋仔著好睇啲嘛)。

已經陸續收到朋友的baby shower禮物。朋友們真係好知我的style,買俾小龍的衫仔,唔係黑就係白


右邊果件係for new born, 真係好細件!我諗連我隻貓女都唔啱著!老公問,乜細件成咁?我話,newborn baby可能真係咁細,得果6﹣7磅,仲要收下水,可能真係差不多。件衫仔好有意思的,背後有對天使翼,寫住heavenly sent, and simply adorable 小龍真係天父給我們家最好的禮物,好希望呢件衫仔可以俾小龍著住嚟影newborn portrait

No comments: