Saturday 17 March 2012

29w5d

水腫在恢復按摩之後消失了,總算見番自己一雙正常的腳。但這幾天肚子在不斷長大,肚皮的張力有時張得令我感覺肚子快要爆開了一般... 肚子是大了,但還不夠圓。希望趕得切在4月初影大肚相之前,變成圓圓渾渾的一個肚肚

28w6d時返到Dr Tay度,照到小龍已經有1.5kg。醫生說他是一個medium size baby,到39周開刀時應該有6-7磅。吓?我想小龍大隻啲喎!於是我決定進入我的high protein diet!

懷孕頭三個月朝朝食一個烚蛋加high calcium milk,過咗三個月已經頂唔順,食唔落蛋,凈係可以繼續飲奶。relax了三個月,而家又再重要過食蛋的日子。起初每朝食兩個烚蛋白,但食了兩三天已經叫救命,後嚟轉了早餐一個烚蛋,再在晚飯加蛋...希望自己每日可以食到兩隻蛋,加埋high calcium milk同及低脂芝士,另外盡量多食點肉... 但我必須說,咁樣食法個人真係好辛苦!加上我本身腸胃唔好,經常會便秘,而家唯有飲密啲西梅汁,希望攞番個balance。

小龍,媽媽為咗你會繼續努力的!

媽媽的medela奶泵,終於到了!shipping的duration比預期的長,二月初訂的,三月初才到。好彩早啲訂咗,否則我又會等到好心急。喺網度訂就係抵過喺香港買好多,呢set freestyle,連埋運費只係香港代理零售價的一半! 希望佢幫到我,早日上奶!我希望可以餵到半年人奶,靠晒你嘞,medela!



工人姐姐的問題,經過十多天的努力,終於解決了。老公終於揀到一個佢認為OK的工人。其實對工人我唔挑剔,反正都係睇彩數,有人頂住先就好。希望一切順順利利,姐姐可以喺小龍出世之前到。

No comments: