Monday 26 March 2012

30w4d - 媽媽病了

感謝神,懷孕旅程當中,一切平安。除咗初期肚瀉了兩次,同埋受到痔瘡的困擾之外,其後一切大致安好。最煩人的流鼻血問題,在最近幾星期都因為天氣潮濕已紓緩了

水腫時有時冇,不過記得飲多啲水果排就好地地,唔記得飲水就嚟料!中醫話腫得快,BB有機會早出世,我都係小心啲好。我實在唔想小龍在開刀日子前跑出!

不過前晚半夜就突然好得人驚咁,瞓到半夜個人發冷,係發到不停打冷顫果種!明明室內溫度有成20度,又有冚好被,唔知搞乜?我即刻叫老公拎張羽絨被出嚟,冚咗成個鐘個人至冇再震。

但到臨天光,個人就開始熱,仲出汗添

一瞓醒八九點就message喺美國的醫生朋友(香港啲朋友,星期日冇咁早起身嘛),問佢意見使唔使去睇醫生?明明朝早好精神,但總覺得發冷發成咁實在有啲唔妥。我朋友話睇怕係infection,最好都係睇醫生穩陣啲。返完教會就去咗St Paul's Hospital,confirm係病毒感染,但由於未有其他病癥,所以醫生只係求其俾左啲panadols我...唉

好在老公提我攞定今日醫生紙。本來都仲爭扎緊放唔放的,但今朝一早(30w6d),已經肚痾咗兩次,睇怕係感冒箘入腸了...就安心喺屋企休息一下,home office算了。

No comments: