Monday 16 August 2010

開估!

多謝咁多位的祝福... 可惜, 小妹的肚皮仲未可以爭氣... 今朝一早, m小姐就嚟探我.

我以為我會好平靜, 但可能今次的期望好大... 期望愈大, 失望愈大. 今朝爆左出來, 喊到一塌糊塗, 卒之請左半日假.

我上班途中 (請半日假啫, 仲要做 ), 不停同自己講, 我情況其實冇咩大不了, 36歲人, 想有bb的確唔係話咁易. 自己知自己事, 要好好控制自己情緒. 加上激動對件事係無補於事, 愈緊張愈難有... 但真係知易行難.

但放心, 我會繼續撐下去. 雖然今朝我再催老公叫佢去驗丁丁時, 佢依然都係同我講"盡力啦"... 我只能夠同自己講, 我明白佢有困難, 而好明顯, 佢仲未能易地而處咁理解我的困難同壓力... 我要好好咁繼續為呢件事禱告. 更重要係, 我要把握呢段時間, 求神讓我地兩個都能夠更好咁預備自己做將來孩子的父母.

No comments: