Thursday 12 August 2010

古怪事情... 發生咗!

呢個 cycle 好古怪. 我 day 12 排卵的, 果朝就開始覺得胸痛, 係胸痛, 唔係nipple痛. 心諗, 可能係排卵影響hormone? 點知, 如事者痛到今日 (day 22) 仲痛緊.

呢樣都未自古怪. 噚晚放工撘巴士去銅鑼灣, 落巴士時"撼"親個額頭, 個頭唔係好痛, 但係竟然係下腹痛. 係一下好明顯抽痛. 我落咗車之後, 定一定神, 諗起噚日係排卵後第9日, 就好擔心, 唔通我今個cycle真係中咗? 但頭先咁痛法, 會唔會又已經係冇咗? 果下抽痛維持咗好短時間, 但係過得幾分鐘, 又隱隱作痛. 我已經行得好慢... 但愈諗個心愈驚... 終於搵個地方坐低咗, 等我老公放工嚟接我...

返到屋企, 用喺泰國啲spa house買番嚟熱敷包包敷咗一陣, 痛感覺至消失晒. 但全程冇見過紅, 只係有些少分泌...

到底搞乜呀?

頭先忍唔住將單笑料話咗俾個做護士的朋友聽, 佢都笑爆, 跟住話: 就算真係bingo咗, 因為你咁"撼"親個額頭 而作小x 機會超級微...

算啦, 我都係當笑料一單算. 可能下星期二, m小時就準時出現

No comments: