Friday 20 August 2010

我要積極一啲!

down了幾日, 我要reboot engine, 再來過!

停左兩個月中醫, 決定再來過. 今次book左在中上環的何醫師, 佢在bk forum的feedbacks 好好, 一於試下! 而家約咗8月28日.

另一個step係, 我決定唔可以坐係度等12月見Dr. Tay, 於是約左Dr. Chow九月底. 我之前有個朋友個case同我有些少似, 25-26day cycle, 試左一年都唔得... 後來佢搵Dr. Chow, Dr. Chow懷疑佢係cycle太短以致難成孕(即係黃體不足?), 叫佢塞藥試試, 果個cycle就中左! 生完個女之後10個月, 又有左第二個! 我朋友建議我盡快, 唔好等, 可能只係好少問題, 補充左黃體就搞掂... 我唔知我有冇佢咁good luck, 但覺得咁樣都好值得試! 而家約左9月29日.

做人, 總要信

No comments: