Monday 23 August 2010

我要積極一啲 - 薑水泡腳

話說星期六在bk forum見到有人轉載一位內地女醫師講受孕, 佢話女性好多時虛寒, 可以每晚用薑水泡腳, 咁不單可以驅寒, 仲可以好瞓d. 其實之前睇彭偉明醫師時, 佢都叫我咁做, 可惜個人懶, 又成日同自已講, 唔好諗太多, 否則好唔開心 但噚日去開買餸時見到舊薑, 心諗橫掂諗住蒸魚, 咁不如買舊大d, 順啲煲啲薑水試下.

不試由自可, 一試... 原來真係好好瞓! 我瞓到好似食左藥咁呀! 我一向睡眠質素都唔好, 一晚可以醒三至四次, 彭醫師話我腎虛 食咗半年中藥好左d, 減到每晚起一次身... 但真係未試過瞓到一覺好似俾人打暈左咁...

我希望我可以繼續持之以行, 唔好話幫唔幫到我驅寒, 凈係令我好瞓d, 我都賺左

No comments: