Tuesday 17 August 2010

心情有點down...

2009年, 是很差的一年.

2009年初, 我開始同老公討論, 是時候要計劃是否生小孩的問題. 但由於兩人的關係, 經常因為舖頭 (我們的一盤小生意) 的問題爭執而變得複雜. 我就是覺得, 要生bb, 就應該讓舖頭告一段落, 免得大家成日為呢d事傷感情. 但那邊廂的他覺得, 要做出一點成績方能罷休... 如是者, 爭持了好一段時間...最後, 我決定放手, 由佢自已決定. 然後著眼為自己籌謀和打算.

2009年中, 我決定買樓 (其實由2008年底一直睇樓睇咗半年有多都未買到)! 終於喺7月搵到個啱樓盤, 9月交吉. 誰知, 剛開始裝修, 還在租住的單位就遭人爆格. 所有貴重物件, 一夜之間冇晒, 包括幾乎所有我的嫁籹 (因為家附近銀行的保管箱爆滿, 所以都放了在屋企的櫃通入便...) 雖然錢財是身外物, 但心情實在跌至低點, 尤其想到那些都是家人好友的祝福...

在毫無安全感的情況下, 我十天之內搵左間短租屋, 仲要搬埋去, 住左兩個月, 因為新屋要裝修到12月... 到12月, 裝修師傅當然例牌遲交貨... 但短租租期滿左, 又唔想錢租多個月, 結果在凈係得兩間房同廁所ready的情況下, 就搬左入去... 日日都沙塵滾滾. 到12月中, 間屋先至似番間屋.

在發生上述事情的同時, 同老公就生bb的issue, 終於在8月時半推半就咁得到初步共識. 9月開始唔再避孕, 但結果一連串事情就係咁發生. 坦白講, 果幾個月, 話就話有試, 但係實在冇乜心情.

2010年, 好似冇咁差, 但原來也唔好得去邊. 至少, 今年頭半年都唔順利.

2010年1月, 最好消息係, 舖頭有人買盤. 雖然, 轉手一事到而家仲有手尾跟, 但我不知幾開心. 終於可以"消滅"呢個嗌交的主因! 由今年1月開始, 我一心諗住認真試, 但一時出trip, 一時老公唔合作... 搞搞下, 8個cycle就咁過去了... 當然, 期間還遇到工作上少有的阻滯, 又係令我down到死... 不過, 我要move on, 唔可以成日俾d 唔開心事"kick"住!

一口氣呻左一大堆, 希望未浸死你地. 如果仲有耐性睇到呢句朋友, 我喺度講聲: 多謝

呻完了, 重新出發. Afterall, tomorrow is another day!

No comments: