Thursday 19 May 2011

上帝, 我可以發你脾氣嗎?!

兩個多星期前, 一個朋友來電, 告訴我有咗6星期; 好彩有人事先通風報訊, 如果唔係, 差啲唔識反應, 因為那天我的疑似小x剛發生了三天...

一位極好的朋友最近做了第二次iui, 早幾日好擔心咁話我知, 流咗一小滴血, 驚係m提早一星期到. 結果m小姐沒來, 算算日子, 剛好是放精後第9天, 可能係著床血.

噚晚接到另一友人的來電, 話佢太太有咗三個幾月. 呢個朋友求子多年, 太太都已經40, 也有了...

喺替佢地開心和感恩的同時, 我個天好似塌了下來...

自問一向都很積極面對每次的失敗, 但原來強裝positive, 真係很疲累

忽然間, 好想神明明白白的告訴我, 我係唔會有bb, 唔使嘥時間再喺度等! 咁樣我就可以開開心心籌謀二人日後的生活, 包括不停去旅行, 去旅行同去旅行...一次ivf的使費, 夠我去好幾次旅行...

忽然間, 好想好想好任性緊停晒所有treatment, 重過可以飲咖啡, 食雪糕, 食魚生的生活...

忽然間, 好想好想好放任咁發神脾氣... 可以嘛?

忽然間, 好想好想好好的哭一場...

No comments: