Tuesday 3 May 2011

重新出發

由開始流啡都今日, 啱啱一個星期. m小姐已經走了, 但肚子還是不時好似谷m咁痛 (其實痛過谷m, 因為平時好少m痛). 係咪正常呢? 我有個做護士朋友話, 只要冇再流血就ok? 係咪咁樣呢?

我話就話放咗4日假 (1日sick leave加3日紅假), 但sick leave果日都係由朝早六點幾, 做到下晝四點幾至可以休息 (當然, 都比起返工relax好多, 話晒係home office!). 之後三日直頭係昏迷, 每日醒時候唔夠12個鐘, 瞓醒就去買雞燉雞汁, 煮飯(離不開雞, 豬肉, 魚同菜心, 其他野我唔敢食), 再燉冬虫草烏雞湯. 啲冬虫草本來買嚟畀老公, 等佢啲丁丁可以改善, 而家我食得狼過佢!

不過, 雞湯加冬虫草真係勁, 時隔三日, 我老公話我面色正常番晒. 今朝返工, 老闆都係咁講喎!

感覺上個人都ok, 不過仲係好攰, 係因為早幾日瞓得太多定真係攰我就唔知了. 今晚又要飛, 要星期五至返, 我會乖乖繼續食中藥, 仲帶埋啲冬虫草去, 諗住朝早自己焗嚟飲. 希望有幫助啦!

聽咗好多sisters好好的分享, 似乎我唔應該咁心急諗住下個cycle放雪胎? 但Dr Tay成日話我要快, 因為驚我fsh升得好快... 加上佢7/8月放假, 我都係好想喺佢放假先放咗佢... 要加倍加油了!

1 comment:

ayumi0502 said...

我结婚了好几年,但都面临不孕的挑战,在中国好多家的尝试下都没效果,很失望真的,后来是看到了一篇文章好兴奋,后来我们夫妇飞到来这里,就一次的尝试我们有了,随着立法的支持,完全合法的法律,医疗机构开展试管婴儿和辅助方式,让我满足最好的需求,而且还能自选配套哦,真心觉得不错哦 答案就在这里呀 乌克兰彼奥泰珂斯研究中心唷