Friday 29 April 2011

回到起點

噚晚返去睇中醫。醫師的助手一見到我,仲話:唔見你幾個月,以為你去旅行搞掂咗添。我都好想,可惜唔係。


我將我嘅情況講晒畀醫師聽,包括流啡期間流過啲乜嘢出嚟,其實當中除咗藥渣,仲有一堆好似薄膜的物體,好薄好薄,一層層咁,染咗紅色。果堆嘢嘅size有一隻細雞蛋的橫切面咁大。醫師話呢個係膜衣。我未見過,亦未聽過,但我估係痴住內膜的一層衣吧?!我於是問醫師,我算係小產定係失敗呢?佢話:係小產都唔出奇。



佢話我脈好弱,問我呢排瞓得好唔好。我話OK,但一到臨天光就會熱醒,成頭濕晒,但係之前都唔係咁,就算喺北京頭幾日都唔係咁,晚晚都瞓得好舒服。後嚟有一晚覺得好凍(但我間房個冷氣冇郁過)之後,最後兩晚就係咁會熱醒,返到香港又係咁。佢話,咁樣唔係幾好,你身子而家好弱(因為人地更年期至會有咁嘅情況出現;我年幾前當period變到得25-26-day 時,都試過係咁,我知好大鑊),要好好調理。我問佢可以點呢?佢話要keep 住針炙食中藥,早啲瞓,多做運動。我問佢飲雞汁(即係就咁燉雞,飲雞流出來的汁)得唔得,佢話得,但唔使晚晚飲,隔晚飲就可以。



我噚晚見完醫師決定今日閉關唔返工,但中間有一個training我唔想再改,照出去上堂,諗住都係個零鐘。點知個人坐上的士一陣,就開始頭暈。我諗我真係好唔掂。上完堂即刻去買多隻竹絲雞,我諗住呢幾日飲密啲先,因為星期二又要出trip, 又有幾日會畀人揸乾揸凈!



BTW,我發現我用燉盅燉完,啲雞汁飲完之後,就咁KO隻雞好似好嘥,於是我加番半盅水再燉咗四個鐘,竟然仲有兩碗美味的燉雞湯喎!大家日後需要坐月時,可以考慮咁做,唔使嘥咗隻雞!



不過,咁飲雞汁同雞湯法,我諗身體未調理返好先變咗隻豬。睇下過埋下個星期,等身體恢復得好少少,就要開始做番啲簡單運動至得。



我要加油,一定要盡快recover,否則我就接唔到雪寶寶了

No comments: