Saturday 16 April 2011

IVF - day 23 放胎後第9日

呢幾日啲感覺都係反反覆覆。


朝早起身就次次都唔同,有時會冇胃口,有時會胸痛,有時會乜事都冇。今朝個胸又小小脹痛,仲一起身就好肚餓!

個小腹就朝早起身通常都冇乜野,食完晏開始一開脹。有時我覺得佢脹得好交關,好似裝住好多水咁。褲頭有啲緊,但又未至於扣唔埋。我平時都去得多VV,而家繼續多,但有時去VV去到尾段時會有啲小腹痛 仲有,呢兩日連去poo-poo都去多咗。心裡懷疑會唔會係子宮脹大咗,所以壓住膀胱同啲大腸

我平時習慣側睡,仲會久唔久轉身。呢兩晚就每晚至少兩次喺轉身時發現小腹扯住痛而醒咗

我使唔使去睇醫生呢

今日去探個朋友,佢BB啱啱出咗世三個星期。我本身鍾意食酸野,有薑醋食一定唔放過!一路食一路傾,朋友至知我上星期啱啱放完胎,原來唔食得薑醋,因為會宮縮的 當時我凈係食咗一小舊豬腳,加一茶匙咁多的醋,希望冇事啦

其他做IVF的sisters, 你地的禁食list又多一項,就係薑醋!小心呀!

No comments: