Wednesday 6 April 2011

IVF - day 13: 抽卵日

今朝0610鬧鐘就響!好眼瞓呀
最辛苦唔係早起,係冇得飲水 我係一個不停飲水嘅人,由前晚半夜開始就唔飲得水,真係好辛苦!中間都偷偷地用水濕過下個口
 
我去到養和都未夠七點,IVF centre未開,好彩我買定雜誌,就坐咗喺出便等佢開門。
 
到centre開, check-in完,都係0715。我好好彩,係最近馬場景、最開揚的一張床。

我一路睇雜誌,一路等老公帶埋佢嘅丁丁嚟。醫生叫佢最晏0745要到,我就叫佢最遲0730出門口(我地住得好近)... 但時間一分一秒咁過,仲未見到佢擔心到我死,但又唔敢打去催佢,驚“打亂”佢出貨 好驚好驚,一路祈禱 終於等到0800,等唔到嘞,我就嚟要入手術室,就膽粗粗打畀佢啦,諗住同佢講,唔得就算啦,橫掂上星期雪定咗個sample,必要時用雪精啦。點知... 電話響起,佢啱啱去到counter擺低個sample畀姑娘!我開心到跳咗出去搵佢 感謝神
 
佢坐低冇耐,Dr Tay就嚟話,好快到我嘞!跟住0830,姑娘就嚟接我入手術室。入到去麻醉醫生想同我種豆,拍住我左手手背一路話:嘩,咁幼嘅!Dr Tay又加埋把口:唔止幼,仲會走添呀!佢兩個一路笑一路準備,都好快種到豆。跟住落咗一陣藥,醫生又同我一路講笑,吸咗4-5啖氧氣就瞓咗lu

我唔知我幾點返出嚟,凈係記得係Dr Tay拍醒我。我迷迷糊糊,聽到話抽到5粒卵,有兩粒係空嘅。我當時眼都未睜得開,但個腦不停喺度諗,咁大鑊,點解得5粒架?仲要有兩粒係空嘅?點算呀?得番3粒,仲要分分鐘分裂唔到,點算呀?我好驚
 
終於掙扎到個人醒少少,睜大眼又見唔到老公,終於要打電話搵佢。叫番佢入嚟,猛咁問到底係有幾多粒呀?佢話好似係7粒,有兩粒空嘅。我話我聽唔到有7粒喎,好驚呀 我話,你幫我搵Dr Tay吖!佢話,我搵咗架嘞,你瞓下先啦!
 
後嚟我至知,原來老公話我喺迷迷糊糊期間,好得人驚,好似就嚟“去”咁!自從Dr Tay入過嚟之後,原來我見親有姑娘入嚟,就“咿咿哦哦”,仲捉住姑娘隻手,但又冇人聽到我講乜... 我咿哦咗好多次之後,佢至知原來我係問“有幾多粒” 佢話我仲要係每一分鐘就問一次,佢頂我唔順至走咗出去坐 所以已經話咗畀姑娘知, 我要搵Dr Tay

後嚟Dr Tay入嚟,話我知一共係7粒,有2粒係空嘅。凈低嘅5粒,有3粒大,2粒細少少,唔肯定係咪已經成熟,要等Lab晏少少通知番我。

當然,聽到有兩粒係空嘅,都有少少失望!不過,有空嘅真係好正常嘅事!好少人係粒粒都有卵架嘛!而最重要嘅係,我total有7粒呀!!! 呢個數係諗都冇諗過架!係天父的恩典呀!如果冇7粒咁“多”,仲有兩粒空嘅就真係好大鑊了...

返到屋企食完晏,想去瞓但又掛心啲卵唔知點,都瞓得唔好。終於1630收到醫院電話,5粒入便4粒都成熟,做咗ICSI,凈低一粒佢地會培植多一日,希望佢聽日OK

希望果4粒做咗ICSI的乖乖分裂,最緊要靚!凈低一粒都要乖乖長大呀!
後記:
今朝一早養和的lab就已經打咗嚟, 通知咗我4粒做咗ICSI的全部都乖乖受了精, 但分裂情況要聽日至知, 不過80-90%受咗精都會分裂; 至於最細果粒, 過咗一日都冇變大啊, 可能冇機會了.
有4粒即係有4個機會, 我已經好滿足了!
 聽日0800返養和check-in, 0900就放胎了

No comments: