Wednesday 13 April 2011

IVF - day 20 放胎後第6日:回復忙碌的生活

放咗胎話咁快就6日了。如我所料,一返工就忙到嘔。星期一有一段時間壓力超大,我癲咗咁喊咗聲“我唔想再做呢啲咁嘅野嘞” 叫咗出嚟之後,自己都嚇親。心諗,大鑊!BBs睇怕會頂我唔順,驚呢個阿媽咁容易激動,都係走為上著

我即刻深呼吸,等自己冷靜番。

之前的symptoms喺day 18-19一直繼續,係胸痛少咗。但今朝(day 20)一起身,“咿,個胸唔痛嘅? 唔通... BBs 走咗? " 的確閃過這個念頭,心裡有點擔心。仲促住老公:“你快啲同BBs講野啦,你唔同佢地講野,佢地以為你唔鍚佢,會走架!”

當然,我老公睬我都有病

我都係如常返工,如常做到冇停手。話說做到七點鬆啲,個胃又開始頂住。明明晏晝都只係食咗碗南記,冇理由會而家嚟頂住 忽然醒起,呢幾日大概呢個時間都係會類似嘅情況。可能都係啲藥的反應吧!

仲有,呢三日仲有一樣野,好多好多分泌,唔知係咪啲塞藥呢(有時會見到啲藥粉狀的)

不過今日起,個肚又脹番,好谷好谷,好似好多氣,又好似好多水。好彩我去wee-wee好正常,否則都會擔心自己OHSS,因為個肚大咗唔止一吋呀!

我雖然都好想知結果,但我呢幾日不停prepare for the worst。我知我從來唔係一個good luck的人,很大機會唔會1 take bingo。但我能做嘅我都盡量做了,希望BBs會留低,但留與不留,始終係佢地嘅決定。我希望到時宣判時都一樣看得開。

No comments: