Friday 8 April 2011

IVF - day 15: 放胎了 (updated)

0800去到養和check-in,準時0900開始。

Dr Tay同我講,4個胚胎都乖乖分裂,兩個4-cell,1 個 3-cell,1 個 2-cell。4個胚胎入便,3個係grade B, 只得3-cell的1個係grade B- 佢話今日其實仲係day 2,所以分裂到2-4 cells都係正常。今日擺兩個,1個4-cell和1個3-cell,另外兩個雪起佢。

我好開心,竟然有得雪!是天父的恩典

放胎好簡單,只係30分鐘搞掂晒!不過由於我子宮後屈,要飲好多水,足足飲咗5杯,急到我屎 見到BB由導管放去內膜度,好似好settle, 我個心都好settle 祈求天父保守BBs,希望佢地乖乖地著床,順利健康成長

我放完出嚟,實在忍唔到,即刻走咗去廁所 不過Dr Tay話放咗之後,就算即刻起身跳都唔會跌番出嚟嘅,我唔理lu~

而家返咗屋企,轉頭就換衫返工啦!姑娘問我做乜咁急返工?我話Dr Tay叫我唔好成日攤喺床度,免得我胡思亂想嘛 加上我份工都係office工,唔係擔擔抬抬的,應該冇問題。行下仲好啦,血液循環得好啲嘛 不過姑娘叫我唔好做gym嘞,想做過動最多都係散下步,生冷野唔食得,木瓜同香蕉都唔食得。

到check bingo之前早晚要塞藥,仲要加口服藥,24/4至可以驗。不過到時我出咗trip, 應該喺北京

姊妹 & 戰友們,繼續為我和BBs禱告吧

後記:

本來諗住返工好地地, 點知... 一返到公司就開始作嘔作悶... 我唔知咩事, 會唔會係因為我唔係飽肚食阿士匹靈呢(醫生之前千叮萬囑要飽肚食, 否則會傷胃)? 我頭先好驚, 見好唔舒服就即刻喺位度休息咗一陣, 過咗半個鐘到就冇事...

會唔會係我子宮排斥胚胎呢

No comments: