Wednesday 25 May 2011

準備放雪胎了!

多謝各位的正能量. 我已經充滿力量了

M小姐提早了一天到訪, 但尚算準時. 其實我喺疑似小x後都好感恩, 因為day 14就check到紅D有深粗, 即係day 15有排卵, 同平時差不多; 亦即係話, 上個IVF cycle冇乜影響到我本身的生理時鐘, 一切仲好似平時咁運作, 唔會好似有啲朋友咁, 做完IVF幾十日都未來M... 真係要多謝Dr Tay

今日day 1, 打咗番去診所話準備放埋雪胎, 但姑娘話要問咗醫生先, 佢地再覆我. 之但係等咗幾個鐘頭, 仲未覆我喎 唔知係因為Dr Tay忙得滯未答姑娘, 定係放胎的話有咩特別concern呢?


後記:

Dr Tay覆咗我嘞! 佢叫我day 10開始早晚用排卵試紙, day 11返去見醫生. 希望一切順利啦!

各位姊妹, 請為我的兩個胚胎禱告, 希望佢地喺解凍過後仍然survive!

No comments: