Monday 27 June 2011

我很好

多謝各位姊妹為我操心. 我諗我早兩日的反應真係激動得令你們為我擔心, 在這裡要好好的多謝你們, 也要告訴你們, 我很好, 不用掛心.

噚日朝早知道result之後, 心裡確實有點難受. 但神卻藉住呢次機會要我倆去面對一些平時"掃喺sofa底"的問題. 面對的時候, 比面對"沒有兩條線"的結果更難受. 但感謝神沒有讓我倆再選擇逃避, 縱然淚流滿面.

其實今日至真係official check bingo day, 我偷步噚日驗, 就係想有咩事都可以喺教會的崇拜中得到安慰. 上帝好明顯都知道我的鬼主意, 為我們安排了一堂很切合我們需要的訊息. 但神的意念高過我的意念, 我本身的鬼主意只是讓神安慰我"失敗"的沮喪心情, 因為在昨天之前沒想過會同老公"開拖"的. 誰知天父為我們安排的, 卻是針對我們"開拖"的問題, 一一的解決了我們的心結.

上帝在崇拜中親自同我倆講說話. 我亦係咁多年來, 第一次見到我老公在神面前因著神的教導而流淚.

傍晚我回到家中, 老公認真的同我講了兩次對唔住.

然而, 我不能不承認, 在夫婦關係中折騰了一整天之後, 晚上我終於再次面對"失敗"帶來的負面情緒. 哭了一輪, 很想去睡但又不敢去睡, 因為怕睡著了會發惡夢. 但感謝神, 我最終安然渡過了一個晚上, 睡眠質素不算很好, 但至少一個惡夢也沒有發.

今朝打返診所, 姑娘問我做乜噚日走去check, 本來想叫我今日再check. (我話, 噚日都冇, 今日唔會有架噃, 係嘛?) 但我都已經返咗工, check都冇乜用

我有話俾姑娘知, 叫我用晨尿check其實冇乜意思, 因為我向來瞓得唔好, 每晚至少起兩次身(呢幾日更加起得密), 起親身就會去weewee同埋飲水(我床頭會放一杯水, 瞓完一覺實飲晒). 佢話咁樣話, 叫我等多兩日, 如果period都唔嚟, 就再check多次啦!

多謝你地好好咁安慰我, 叫我等多幾日. 但我不會給自己high hope, 費事過兩日又開始失眠!

再次多謝你位咁體貼我! 我愛你們, 我的姊妹

No comments: