Saturday 4 June 2011

1st FET - 7 days to go

今日day 11返去見Dr Tay,內膜正常,已經有11mm;旦旦都正常,已經有14mm。Dr Tay話旦旦要過多兩日至夠大。我話佢知,我一般喺day 14驗到線的。佢有問我係咪每個cycle都驗到,我話我唔係個個cycle 驗,但係驗親都有嘅。佢話咁就好了,因為有啲人可能係有M冇排卵的。

Dr Tay今日真係好忙,我嘅appointment由3:30改到5:30。我5:15上到去,結果又再等咗兩個鐘至有得睇。我係最後一個。佢見係我,就話畀佢去個washroom先,叫我自己入去房坐住先。姑娘話,佢今日第一次去washroom咋!真係辛苦!冇法啦,邊個叫佢咁受歡迎

我本來想同佢個上次疑似小X的事,但我未開口,佢就搶住講:你有chance的!你啲胚胎quality好ok, 係數目少啫;我唔知你幾時會中,但係只係時間問題

我同佢講,我嚟緊呢兩個月都唔使飛,而今個月係最“唔忙”嘅一個月,我諗會好啲!

佢又質疑我到底做果份係咪政府工,點解會咁辛苦!我唯有答,今時今日做政府工真係咁辛苦架喎!

我一直好擔心啲胚胎thawing後會死嘅問題,因為聽埋啲數字話有30﹪會係咁。佢問我喺邊度聽到?我話上次喺QM,佢地係咁講。Dr Tay就話唔使擔心,養和seldom出現呢個情況。佢做咗咁多年,極少胚胎thawing後會死,主要原因係養和培植胚胎,如果唔夠靚的話,根本唔會雪;所以雪得嘅,就算解凍返,出事嘅機會都好細

聽完我個心真係安樂晒!

因為我上次雪嘅係day 2嘅胚胎,所以我如無意外會喺下星期五就去接雪寶寶啦!

Dr Tay計完數決定下星期五放胎之後,就同我講,星期五佢死梗!因為一早就要開刀接生,跟住有兩個IVF同兩個FET(未計我)。我聽到都覺得恐怖,凈係同佢講,你唔好死呀! 佢仲慘到星期一要自己打去醫院同我落booking (因為PH啲姑娘放假)。見到佢就辛苦!我問佢,使唔使請多個助手(本來想介紹個朋友畀佢的),點知佢話,請多個助手係冇用,變多個我出嚟就話啫!我後嚟同姑娘講,變多個佢出嚟,佢發達就真,可以收多一倍客喎

過去幾日我好乖,幾晚都有落街“散步” (我住喺山腳位置,所以就行上山之後再落番山,好似行山咁),今朝又去咗游水!呢個long weekend我要繼續加油,希望維持好狀態去放胎。

我今日都有去睇中醫,話咗畀佢知我早幾日肚瀉,好擔心影響狀況,不宜放胎。佢把完脈話我都OK。又放心咗!

No comments: