Friday 10 June 2011

FET - day 1

今朝放胎了!


感謝神,兩個胚胎都安然渡過了thawing。只係其中一個解凍後少了一個cell,但不影響grading。Dr Tay話唔緊要,因為做PGD都會抽一個cell, 只要個胚胎係ok嘅,佢一樣會繼續長。



不過好神奇,原本我雪的一個是2-cell, 一個是4-cell;但今日放嘅時候,兩個都係4-cell (只係其中一個變了3-cell)!到底係雪之前,個2-cell己經變咗4-cell,定係解凍後繼續長到變4-cell我就不得而知。但我感謝神,因為至少個胚胎喺度長緊。岑醫師話呢啲胚胎係好嘢






今朝放胚胎好順利。我係第一個,應該8:00am開始,我就7:40am至開始慢慢飲水。上次經驗話我知,飲得太快會急得好快,咁就好辛苦!今次慢慢飲,入手術室之前一共飲咗4杯,入到去Dr Tay話啱啱好!放完之後大約8:40am,仲可以忍到10分鐘至去第一小weewee,學啲sister教去一半,總之去到唔覺得急就停;如是者又忍多10分鐘又去第二次。咁樣捱過40分鐘至放心慢慢去晒啲水,舒服晒~



今日除咗順利,仲好warm。姑娘同手術室助理推我出手術室時,個助理同我講,我為你祈禱,希望你今次成功!跟住Dr Tay爭住講,我都有為你祈禱架(好似小朋友驚執輸咁)!佢仲話,其實佢朝朝都會為佢啲patient祈禱的;不過佢只係一個technician,得唔得真係要睇神!我話係呀,盡咗力就要等神搞掂囉



放完胎之後超攰,我諗係因為今朝太早起身啦!我出院後食埋個early lunch至返屋企,返到屋企12點。做咗一陣公司嘅就頂唔順,上咗床瞓咗一陣,至動身去岑醫師度針炙。針完去書局行咗半個鐘又冇電,即刻死返屋企。而家同大家報告完就開飯,今晚都係早抖了



補充:做運動真係好好!我今朝入院check in時,血壓“靚仔”番晒!上壓有11x, 下壓6x,連姑娘都話好好!雖然血壓同放胎/胚胎著床冇直接關係,但係我相信身體狀態好一定有好處!

No comments: