Monday 13 June 2011

FET - day 4

今日己經係放胚胎後第4日,除咗day 1 & 2好攰好眼瞓外,day 3已經正常返,開始有些少肚谷谷嘅感覺,但個胸一啲都唔痛。負能量好大啊


我其實逢星期日下午開始都要做公司野,因為凈係一至五返工,根本做唔晒。但做到星期日晚,我會畀自已睇電視,任何會令我笑嘅節目都會睇,否則我好大機會會出現sunday night syndrome, 即係失眠,要碌幾個鐘至瞓到!



其實我今日同聽日都仲係sick leave,但噚日下晝一拎野出嚟做,啲壓力就返晒嚟。如是者,夜晚我又坐喺度煲電視,笑完晒之後,諗住send啲野返去公司。唔開e貓由自可,一開... 唔係嘛?我老闆send咗十幾個e貓過嚟。有啲係keep me in the loop, 有啲係有task, for action的。其中一個佢問:星期一同二係咪sick leave?



其實我老闆係好人,佢絕對唔係想畀壓力我,叫我唔好放;可能係因為我off咗,佢已經要頂埋我果份,佢都頂唔順。我諗到呢度,眼淚就忍唔住流出嚟!



其實我星期五放完胎當日,已經抽咗一個鐘頭清晒啲email,做得嘅都做咗。到傍晚又check咗一次,可以做得答得嘅都解決咗... 點解仲有咁多?點解連sick leave都要做野?明明sick leave係合法合情合理,但點解我覺得我好似欠咗人咁?



我知道我要調節心態,但係真係好難。我每次諗起要其他人幫我做咗我嘅野,我就好唔開心



但我知道我咁諗法真係死梗,BB一定瞓唔到落床!我半夜點幾鐘都捉我老公祈禱,求天父安慰。連我老公都話,今次咩都唔好理,搞掂個B先!好,我就豁出去!



sisters,請你們在禱告中記念我。我知道我有個好大的心魔,就係壓力。如果我唔解決佢,真係好難會carry到BB!求天父加給我力量,讓我去戰勝呢個心魔!

No comments: