Friday 15 October 2010

岑醫師的意見

中環的岑醫師是過去一年, 看過的第四個中醫. 感覺他不會拖症, 亦不會要你使無謂錢. 對上一次覆診是Day 26, 曾不多開估, 佢凈係幫我針炙, 唔使我飲藥. 原因係, 得同唔得藥會唔同, 加上我五日後(即噚日)又覆診, 無謂浪費

噚晚覆診, 佢一路幫我針炙一路口up up, 話我身體上冇明顯徵症, 當然, 最好照埋輸卵管, 咁就可以好安心. 我同佢講, 三個西醫 (包括一個婦科同兩個生育科) 都話我個case唔使照住, 係照都等做左IUI一次之後, 發現唔通至去照. 始終, 照輸卵管都有d辛苦. 佢就話, depends 啦, 做一次IUI成萬銀, 照次輸卵管就三兩千, 照左先其實冇壞. 佢話, 如果照左係ok, 老公丁丁又唔係太差, 其實都仲可以自己試. 我話, 我36囉喎! 佢話, 可能我見得病人多, 你算係好後生, 仲有時間可以自己試.

以上的對話, 我唔敢同老公講, 費事佢持住醫師咁講, 下星期又反口唔去驗丁丁

姊妹們, 照輸卵管要day幾照呀? 有咩好介紹? 定係等星期四返去見周醫生時等佢轉介?

因為照完輸卵管果個cycle最好避孕, 我就諗係咪可以今個cycle做埋呢? 橫掂仲要等老公驗丁丁, 呢個cycle無論如何都已經做唔到任何treatment (除左natural IUI, 但natural IUI的成功機會唔會好大, 我又覺得冇謂嘥錢), 係咪應該把握時間, 早d check埋呢?

噚晚為左呢個問題, 又瞓唔著

醫師噚晚仲口up up講多樣野. 佢話我condition ok架嘞, 不過見到我對大手臂同埋儲有豐厚脂肪的肚腩, 就話可以試吓減啲磅啦! 應該有少少好處.

其實, 我都知, 過去兩年我重左10磅, 真係時候搞搞佢. 等我plan plan我的減肥大計先

後記:

火燭鬼性格的我,終於喺下晝secure到一個喺仁安照輸卵管的booking,仲要係下星期一,即係day 9就照,perfect! 周醫生好好,專登打電話嚟brief我照的過程係點,有咩風險。今次咁心急,麻煩到佢真係唔好意思!希望到時順順利利啦!

No comments: