Sunday 10 October 2010

失望 (updated)

失望的,不是因為今個cycle failed again,而係對我老公的態度。
 
今朝一早見到m小姐,我就同老公講,你真係要去做semen analysis啦。佢當然明我講乜,但冇出聲。我忍到夜晚,諗住攤開嚟問佢,到底你有咩打算?佢支吾咗五分鐘之後同我講,“我其實唔係好想生仔”


我心諗:你又玩嘢呀!知道要去做test,就同我講唔想生?有冇搞錯呀!太過份!

我用EQ壓住自己嘅情緒,一路繼續問落去。佢話,冇諗過生仔咁麻煩;而家想生都咁麻煩,第時生咗仲要湊,仲麻煩!

我真係冇諗過呢啲說話嚟自一個快將39歲嘅男人嘅口。

我當時真係灰晒

佢同我講,都係自然懷孕最好。我話,我夠知啦,咁而家自然唔到嘛!邊個叫我地咁老至嚟諗,年紀大就係難架啦!咁而家事實擺在眼前,一年都唔得咯,咪試吓醫生嘅treatments囉!正如你病咗,例如生cancer都要做treatment啦!佢話,“咁點同呢?!”我回應話:“有咩唔同,不育唔係病呀?你咪以為行得走得,個人就冇病至得架!唔check點知?check咗有問題,又點解唔去醫。”

佢dead-air。講到呢啲嘢,最叻就係唔出聲


經過一輪曉以大義之後,我再問佢,“係咪決定唔生啦?”

佢又dead-air咗五分鐘,之後話,“做埋個test先啦!”

我個樣而家仲好平靜,但個心,真係好嬲

 

後話:

喺有100個嬲情況下, 當然係瞓唔著. 輾轉反側到三點, 當中又忍唔住喊... 卒之攪到老公都醒埋... 佢見我咁, 終於都主動"氹"番我, 仲幫我massage膊頭, 等我可以快啲瞓...

其實我都知, 我老公其實係知衰架, 所以最後話做埋個test先, 等佢自己好落台...

我只係嬲, 點解啲男人成日都係咁, 講埋啲白知低能不負責任說話之後, 自己走去大覺瞓? 最後又要覺得後悔?

No comments: